Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~p0zi0mka | użytkownik

imię i nazwisko adresChełm zarejestrowany24.04.2005 @10:33:47 ostatnio na stronie19.05.2014 @21:11:56

uzalezniona od muSli i kaWy z mleKiem



studentka filologii angielskiej

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty8 komentarze728 posty na forum1

komputer / sprzęt
Lap

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Adasko    11.04.2006 @14:02:11
a dzieki, jakos powoli leci... czekam z niecierpliwością na "po maturze" chociaż z drugiej strony odwlec samą mature tez bym chciał a jak u Ciebie?
~opos    07.04.2006 @15:35:44
stara bida , Stara
nuda , blaza , sraty dupaty , itd ,
papierosy , alkochol , kawa praca
ZONK :
~opos    07.04.2006 @00:41:19
~jhalik    29.03.2006 @23:32:54
cmok
~Adasko    29.03.2006 @20:21:00
joł joł :D
no kurde obcyndalam sie maksymalnie.. matura za miesiąc a ja prawie nic sie nie ucze... natomiast wektorow jak na razie nie chce mi sie robic. ostatnio zaczalem coraz wiecej bawić sie w fotografie,
a u mnie pogoda znośna, ciepło ale tez juz zaczyna troche deszcz padać czasami :P
dawajta jakąś prace :P
pzdr :D
~xmanio    28.03.2006 @17:06:55
idealna pogoda jak dla mnie wlasnie wrucilem ze spacerku
buzka
a co u Ciebie ?
_______
__________
Aww take me back to the start !

~Yoom    28.03.2006 @16:47:33
hej no wiem kiedy bedzie cos nowego nie mam chwilowo czasu ja tak z dobiegu cos tam robie jak sie nudze

Wiosna wiosna... czekam na ta w przyszlym roku
_______
____________________________
MIC : Mad Inhuman Cannibal
~xmanio    19.03.2006 @16:39:07
h
_______
__________
Aww take me back to the start !

~xmanio    19.03.2006 @16:38:58
e
_______
__________
Aww take me back to the start !

~xmanio    19.03.2006 @16:38:41
j
ostatnio edytowane: 2006-03-19 16:38:55
_______
__________
Aww take me back to the start !

~xmanio    14.03.2006 @16:37:47
_______
__________
Aww take me back to the start !

-Daszek    14.03.2006 @12:44:38
nooo wkońcu
~Phono    12.03.2006 @15:55:56
Thanx
_______
http://www.phonografie.com - PHONOGRAFIE.COM - my complete art
~Adasko    12.03.2006 @14:42:10
kurde no najlepiej jak znawcy wektorów oceniają prace, tak jak w przypadku Twojej najnowszej konkretnie zaniżają ocenę
~opos    12.03.2006 @13:17:25
dznx!:hcomik:
kiedy nowe ? hęęę
~gt4    11.03.2006 @20:53:07
dzieki, projekty robia sie na bierząco takze bedzie ich przybywalo z dnia na dzien, a jak poszukiwania laptopa idą?
^EssiDaven    10.03.2006 @15:33:01
dziękuje bardzo : kiedy moge liczyć na jakąś nową prace w Twojej galerii ?
jak cos wrzucisz, to daj znac
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
~Adasko    09.03.2006 @23:29:31
co tam słychać? kiedy jakieś nowe prace wreszcie będą? :P
~xmanio    07.03.2006 @23:06:53
i odrazu na jutro
_______
__________
Aww take me back to the start !

~MnemoN    26.02.2006 @23:05:40
i jeszcze raz dziekuje za miłe słowa, nawet nie wiesz jak one mi pomagają
_______
( (( ((( equinoxe ))) )) )
~MnemoN    26.02.2006 @23:02:53
ktoś tu sie chyba obija? nie mam co oceniać
_______
( (( ((( equinoxe ))) )) )
~xmanio    26.02.2006 @17:28:54
a leci, wlasnie chcialem spytac co u ciebie, bo u mnie ferie sie koncza i smutno
**
_______
__________
Aww take me back to the start !

~MnemoN    26.02.2006 @16:38:15
dzieki, cenie sobie opinie ludzi ktorzy znaja sie na rzeczy, a do tego sa tacy słodcy
_______
( (( ((( equinoxe ))) )) )
~xmanio    26.02.2006 @11:53:08
^_^
_______
__________
Aww take me back to the start !

~xmanio    22.02.2006 @11:32:17
to ja sie zmartwialem nie odpuszczasz mi klipow ale nasczescie zyjesz wlasnie sobie wstalem i zjem cos na szybko i zmykam na basen :} a Ty co porabiasz ?
_______
__________
Aww take me back to the start !

Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt